Spis treści


Lista artykułów od najnowszego do najstarszego:



Artykuł 37 - Home office - efektywna praca zdalna
Artykuł 36 - Co sprzedawać lubię najbardziej?
Artykuł 35 - Strategia a taktyka - wyjaśnienie pojęć
Artykuł 34 - Październik - miesiąc oszczędzania
Artykuł 33 - Jak długo chcesz pracować w sprzedaży - Wyniki ankiety
Artykuł 32 - Jaki audiobook dla początkującego Przedstawiciela Handlowego
Artykuł 31 - Wydajność, efektywność i produktywność w kontekście pracy handlowca
Artykuł 30 - Jak zwiększyć produktywność, wydajność i skutecznie zarządzać projektami online - Nozbe instrukcja VIDEO
Artykuł 29 - Strach przed klientem - czy aby na pewno?
Artykuł 28 - Co to jest Omnichannel - Kluczowe zasady
Artykuł 27 - Nie dyskutuj z klientem! - Jak radzić sobie z krytyką klienta?
Artykuł 26 - Czym jest klientocentryzm?
Artykuł 25 - Na co chorują handlowcy?
Artykuł 24 - Co to jest ROPO i SOPO?
Artykuł 23 - Podsumowanie roku 2017 - czy odniosłem sukces?
Artykuł 22 - Emocje w sprzedaży - zmień potrzebę klienta w pragnienie
Artykuł 21 - Idealny klient - kim jest i jak stworzyć jego profil?
Artykuł 20 - Jakie formy samokształcenia preferujesz - wyniki ankiety
Artykuł 19 - Nie odbieranie telefonów od klientów - karygodny błąd handlowca
Artykuł 18 - Jak nie stracić stałego klienta?
Artykuł 17 - Jak zarabiać będąc na urlopie?
Artykuł 16 - W jaki sposób zadawać pytania w rozmowie handlowej?
Artykuł 15 - Jak uniknąć nieporozumień w rozmowach z klientami?
Artykuł 14 - Jak poradzić sobie z trudnym klientem w rozmowie telefonicznej?
Artykuł 13Scenariusz rozmowy telefonicznej - cz.1
Artykuł 12 - Typy klientów - jak je rozpoznawać i jak sobie z nimi radzić?
Artykuł 11 - Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej?
Artykuł 10 - Historie z drugiej ręki
Artykuł 8Nie pracuj za darmo!